Att planera ett hemligt bröllop

Jag och min kärlek är mitt i planeringen av vårt bröllop. Vårt hemliga bröllop. Det är inte det lättaste att planera livets viktigaste fest, och att sen hålla tyst och inte kunna be någon om smakråd/tips/ventilera eller bolla idéer med så blir det nästan ett mission impossible. Planen var att hålla helt tyst om det fram till den dag våra gäster hittade en inbjudan i sin brevlåda. Men vi har misslyckats. Min tärna var den första som fick veta, men nu vet mer eller mindre hela kompiskretsen om det... Men det spelar väl ingen roll egentligen. Men jag vill inte att mina kompisar i förväg ska veta allt om bröllopet, och därför behöver jag någon att smakråda/diskutera/ventilera/bolla idéer med. Och det fick bli en blogg. Så här är min, eller snarare VÅR bröllopsblogg. Den 30 januari 2010 blir vi man och fru och vi längtar obeskrivligt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0