Bröllopet är inställt!

Men nej, vi har inte separerat. Och det är inget aprilskämt. Faktum är att vi är kärare än någonsin! Det jag känner för honom trodde jag aldrig att jag skulle känna för en annan människa. Jag kan inte föreställa mig ett liv utan honom och jag vill att han ska vara det första jag ser varje morgon resten av mitt liv...

Men vi har pratat lite om framtiden och bestämt att vi ska skjuta upp bröllopet. Det nya datumet blir förmodligen 7 augusti 2010. Jag är inte alls ledsen eller besviken. En klump i magen har faktiskt försvunnit och imorse vaknade jag med ett leende på läpparna för första gången på länge... Ett bröllop passar helt enkelt inte just nu.

Vi har istället bestämt oss för att fokusera på varandra och kärleken i år.

Men ni kommer inte bli av med mig! Jag kommer fortsätta planera, men i mindre skala, och jag kommer uppdatera bloggen lika ofta som förut.



Nu ska jag gå och mysa med mannen i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0