Jag är tillbaka!

Sommaren kom och är snart förbi. Jag har jobbat hela sommaren och Kärleken har inte heller haft en lugn stund trots att han faktiskt haft ett par veckors semester.

Men nu börjar löven gulna och semestrarna är slut. Jag har börjat skolan igen, men har även fått beskedet att jag får jobba kvar på mitt sommarjobb.Så det kommer nog bli en hektiskt höst för min del med både jobb, skola och examen, så just nu är jag verkligen lättad över att inte behöva planera ett stundande vinterbröllop.  

Bröllopsplaneringen har glömts bort lite i dessa sommartider tyvärr. Men nu börjar det så smått prioriteras mer och mer.  Och 7 augusti 2010 är väl så gott som spikat som nytt datum.

Smekmånaden ska ju som jag tidigare skrivit gå till Italien! Men eftersom vi inte haft någon ledig tid alls tillsammans den här sommaren har vi bokat en resa dit redan nu! 2 september flyger vi till Bergamo utanför Milano och där väntar en hyrbil på oss. Vi ska åka till bl.a. Cosmosjön och Venedig, och sen ska vi åka vidare ner mot Toscana för att sedan avsluta vår vecka vid kusten och Cinque Terre. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Låter jättehärligt!

2009-08-17 @ 09:07:36
URL: http://tusset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0