Fiji

Igår fastnade jag framför ett skyltfönster med ringar från Schalins. Har alltid varit lite förtjust i deras "Fiji", och valde förlovningsring som skulle passa ihop med den. Men på senare tid har jag varit rätt inställd på att designa en egen ring eller beställa en ring från utlandet. Men så igår, mitt i snöstormen, fick jag syn på "Fiji" i ett skyltfönster och fastnade där ganska länge och beundrade ringen. Så vem vet, det kanske blir en "Fiji" trots allt...

Såhär skulle den se ut tillsammans med min förlovningsring.








Och är Kärleken riktigt snäll kanske jag får ytterliggare en ring i morgongåva och skulle då kunna ha den här kombinationen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0