Första dejten

På söndag visar tv3 filmen "i Robot". Förmodligen en av dom sämsta filmerna som någonsin gjorts om ni frågar mig, men trots det betyder den rätt mycket för mig och Kärleken. Den filmen såg vi nämligen på vår första dejt. Jag vet inte vem av oss som var mest nervös den kvällen, och jag tappade talförmågan helt. Han frågade va jag hade för intressen och jag fick en blackout och svarade att jag inte hade några intressen. Det är väl ett under att han ville fortsätta träffa mig efter det...

Men det kanske va tur att vi valde en sån dålig film och kunde koncentrera oss på varandra istället för filmen. Trots att ingen av oss sa särskilt mycket. Eller jo, han sa att jag hade så lena händer, och jag svarade att hans händer va perfekta... Sen dess har det varit vi.

Det känns som igår och det pirrar fortfarande lika mycket i magen som det gjorde den kvällen. Jag är så himla kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0