Det börjar bra...



Imorgon åker vi! Har varit kaos här de senaste dagarna så nu ska det verkligen bli skönt att komma bort... Först var mitt pass spårlöst försvunnet. Vi vände bokstavligt talat upp och ner på huset, ett par gånger, innan vi slutligen hittade det bland Kärlekens underkläder, efter många timmars letande. Hur det hamnat där kan ingen av oss riktigt förklara... 

När jag sen skulle logga in på min internetbank hittade jag inte min bankdosa heller! Hur den kan ha försvunnit är verkligen ett mysterium och trots att jag vänt upp och ner på huset...igen, kan jag inte hitta den. Så jag fick åka till banken och lösa ut en ny.

Så nu får vi väl se vad som kommer hända härnäst...


Kommentarer
Postat av: Katja

Vilken trevlig blogg du har, massa fina bilder!

2009-10-21 @ 22:49:08
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken härlig blogg!

Keep up the good work!

2010-10-08 @ 08:54:00
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0