För den pyssliga bruden



Jag vet inte hur ni är, men jag gråter alltid på bröllop, och jag vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer gråta på mitt eget... Så jag kom på idéen att man kanske skulle kunna göra nåt roligt med näsdukar. Man skulle kunna göra näsdukar med sitt monogram på. Antingen med en personliga stämpel, eller broderat med korsstygn om man har mycket fritid... Man skulle kunna dela ut näsdukarna i kyrkan till alla som vet att de är "gråtare", eller kanske skicka med en näsduk i inbjudan. En annan idé jag kom på var att man skulle kunna skicka näsdukar som save the date kort, så jag gjorde en i photoshop för att se hur det skulle se ut. Rätt sött va?

Ska vi göra nåt med näsdukar tror jag vi delar ut dom i kyrkan. För hur många gånger har man inte suttit där och när ingångsmarschen börjar inser man att man glömt ta med sig näsdukar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0